چشم های تو...
نوشته شده توسط : amin

چقدر خوب و روشن است نماي چشم هاي تو
 نميرسد ستاره اي به پاي چشم هاي تو


به ماه خيره مي شوم فقط و گريه مي کنم
 دلم که تنگ ميشود براي چشم هاي تو


و هي مرور ميکنم نگاه اول تو را
اگر نمي رسد به من صداي چشم هاي تو


تو تاکه پلک مي زني به سجده ميرود دلم
به پيشگاه اعظم خداي چشم هاي تو


شبي خراب مي شود حصارهاي فاصله
و آب مي شود دلم به پاي چشم هاي تو





:: برچسب‌ها: عشق پنهان , عشق , چشم های تو ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 425
|
تعداد امتیازدهندگان : 133
|
مجموع امتیاز : 133
تاریخ انتشار : 2 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Helia در تاریخ : 1389/10/4/6 - - گفته است :
salam amin jan mer3000000000 ke nazar dadi to blogam


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: